معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت : ساعی گفته بود برای حضور در انتخابات مجوز می‌گیرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، نصر‌الله سجادی پس از پایان مراسم انتخابات فدراسیون تکواندو اظهار داشت: از 10 روز قبل مشخص شده بود که به درخواست ساعی این مجمع به تأخیر افتاده است. ساعی به ما گفته بود که من تلاش می‌کنم تا مجوز حضور در مجمع را کسب کنم.
 
وی در ادامه افزود: بارها وزارت ورزش اعلام کرد که باید همه تابع قانون باشیم ما هم قانون را اجرا می‌کنیم. امروز صبح بعد از تماس نماینده بازرسی با بنده در ساعت 8و 45 دقیقه با ساعی تماس گرفتم و از او خواستم در جلسه‌ای در این خصوص صحبت کند. در این جلسه ساعی صحبت‌های نماینده بازرسی کل کشور را شنید که به او گفتند اگر می‌خواهد به عنوان کاندیدا در مجمع امروز شرکت کند باید استعفا بدهد. من از نماینده سازمان بازرسی خواستم به ساعی کمک کنید تا اگر به عنوان رئیس انتخاب شد استعفا بدهد. ساعی بعد از شنیدن صحبت‌های بنده و نماینده بازرسی اعلام کرد خودم می‌دانم چه کار کنم.
 
سجادی در ادامه خاطر نشان کرد: ما هیچ موقع جلوی قهرمانان را برای حضور در مجامع نمی‌گیریم، ساعی حتی امروز می‌توانست به عنوان میهمان در این مراسم حضور داشته باشد. قانون را سازمان بازرسی کشور به عنوان تنها نهاد قانونی کشور در دستگاه‌های نظارتی، نظارت می‌کند ما هم باید از این موضوع تابعیت کنیم.
 
سجادی در پاسخ به این سؤال که شفیع چطور در انتخابات هاکی با توجه به اینکه بازنشسته بوده شرکت کرده بود، گفت: در مجمع فدراسیون هاکی شفیع مصوبه هیئت دولت را داشت و به همین خاطر توانست در انتخابات شرکت کند.
 
سجادی در خصوص مطرح شدن حواشی در برگزاری 6 مجمع گذشته اظهار داشت: ما حواشی نداشتیم. اگر به فدراسیون زورخانه‌ای اشاره می‌کنید من این مسئله را تا به حال در جایی اشاره نکرده‌ام . با تمام ارادتی که به طالقانی دارم در خصوص مجمع برگزاری فدراسیون زورخانه‌ای نائب رئیس دبیر ایشان و همچنین مشاور بنده از ایشان خواهش کردیم برای اینکه مسئله‌ حاشیه‌ای پیش نیاید در جلسه حضور نداشته باشد و فکر هم نمی‌کنم حضور ایشان مسئله خاصی ایجاد کرد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسائل حاشیه‌ای در مجامع تیراندازی و فدراسیون کشتی هم تأثیرگذار خواهد بود، افزود: اولاً تاریخ مجمع تیراندازی اعلام نشده ضمن اینکه ما امروز از هادی ساعی دعوت کرده بودیم آقای جدیدی نیز همراه ایشان حضور داشتند و تمام صحبت‌های نماینده سازمان بازرسی را شنیدند اما صحبتی نکردند. خواهش من این است همه ما از قانون حمایت کنیم و کمک کنیم مجامع فدراسیون‌ها بدون حواشی برگزار شود.
 
سجادی در پاسخ به این سؤال که با توجه به تغییرات صورت گرفته در نماینده مربیان و قهرمانان آیا کاندیداها می‌توانند در این زمینه اعتراضی داشته باشند، افزود: هر یک از نامزدهای انتخابات فدراسیون تکواندو حتی در حال حاضر که این انتخابات برگزار شده و رئیس فدراسیون مشخص شده می‌توانند اعتراض خود را با مستندات قانونی به وزارت ورزش و یا هر نهاد نظارتی دیگر ارائه دهند تا به این مسئله رسیدگی شود.
/2759/